Tilbake til Infosenter

Det mangler en vare i forsendelsen

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og du har ikke restordre liggende hos oss:

Send en Epost til post@sicona.no. Følgende informasjon må legges inn:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Varenummer på varen som mangler

Vi vil finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil. Du blir kontaktet snarest.

Feil/magler på mottatt vare

Hvis du mottatt en vare med feil/mangler

Send en Epost til post@sicona.no. Følgende informasjon må legges inn:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Hva er feilen/mangelen?

Vi vil finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil. Du blir kontaktet snarest.

Mottatt feil vare

Hvis du mottatt en eller flere feil varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen din:

Send en Epost til post@sicona.no. Følgende informasjon må legges inn:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Hva har du mottatt?

Vi vil finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil. Du blir kontaktet snarest.

Transport skadet vare(r) med Posten

Om varen er skadet under transport med Posten:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Send en Epost til post@sicona.no. Følgende informasjon må legges inn:
  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til sicona.no sammen med den skadde varen.

 

Alle transportskader skal varsles innen "rimelig tid" i hennhold til lovverket. Dette er før produktet tas i bruk.

Utsendelse og levering

Sicona.no leverer sine varer gjennom transporttøren Bring (posten)
Store eller tunge varer sendes med Schenker.

Betalingsmåter

Sicona.no har følgende betalingsmåter:
• Faktura
• Kortbetaling:
• Postoppkrav

Kontakt oss

Ta gjerne kontakt med oss direkte om det er noe du lurer på.